دانلود قانونی فیلم ایرانی قهرمان 1399 با لینک مستقیم

دانلود قانونی فیلم ایرانی قهرمان 1399 با لینک مستقیم

معرفی فیلم ایرانی قهرمان

🎬  اجتماعی، درام، خانوادگی| 1399 | بالای 13 سال | ایران | 127 دقیقه | 7.2 از 10 امتیاز

👤 بازیگران :  امیر جدیدی، محسن تنابنده، سارینا فرهادی، فرشته صدرعرفایی

👤 کارگردان : اصغر فرهادی

🔸داستان فیلم ایرانی قهرمان

 رحیم (با بازی امیر جدیدی) خطاط و نقاشی مطلقه است که به علت عدم پرداخت بدهی‌اش به بهرام (با بازی محسن تنابنده) که یک نزول‌خور میباشد به زندان افتاده‌ است. رحیم به مرخصی دو روزه‌ای می‌آید. او پسری دارد که لکنت زبان داشته و با مربی گفتاردرمانی او فرخنده (با بازی سحر گلدوست) در رابطه است؛ فرخنده به رحیم می‌گوید که کیفی حاوی چند سکه طلا پیدا کرده‌ است که با فروش آن‌ها می‌تواند بدهی خود را به بهرام بدهد؛ اما رحیم می‌فهمد که پول سکه‌ها کافی نیست و…

🔸درباره فیلم ایرانی قهرمان

فیلم سینمایی قهرمان (A Hero) یک فیلم اجتماعی، هیجان انگیز و درام به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی است که در سال 1399 ساخته شد و در سال 1400 نیز وارد شبکه نمایشی گردید؛ تهیه کنندگی این فیلم را نیز الکساندر ماله-گی و اصغر فرهادی به صورت مشترک بر عهده داشته‌اند؛ قهرمان در خرداد 1399 وارد پیش تولید شد و فیلم‌برداری آن پس از 75 جلسه در دوم دی‌ ماه 1399 به پایان رسید و سپس تدوین آن را هایده صفی‌یاری آغاز نمود؛ آمازون استودیوز حق پخش قهرمان را در ایالات متحده آمریکا در اختیار داشته و شرکت فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه‌کنندگی، فروش بین‌المللی و همچنین اکران فیلم قهرمان را در فرانسه برعهده دارد؛ به علاوه، شرکت «لاکی رد» نیز فیلم فرهادی را در ایتالیا اکران خواهد کرد؛ قهرمان اولین بار در 13 جولای 2021 و در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن در فرانسه به نمایش درآمد و جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره فیلم کن و همچنین جایزه فرانسوا شاله را از آن خود کرد؛ این فیلم همچنین نامزد دریافت جایزه نخل طلا از جشنواره فیلم کن شد؛ اصغر فرهادی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده ایرانی است؛ در سال 2012 فیلم جدایی نادر از سیمین وی برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین فیلم خارجی‌ زبان شد و همزمان نیز نامزد دریافت جایزه‌ اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی برای این فیلم گردید؛ وی همچنین در سال 2012 برنده جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم جدایی نادر از سیمین شد؛ فرهادی در جشنواره فیلم کن 2016، جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم کن را برای نگارش فیلمنامه فیلم فروشنده دریافت نمود؛ همچنین در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار، فروشنده به نویسندگی و کارگردانی وی توانست جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌ زبان را کسب نماید؛ او برای فیلم قهرمان توانست «جایزه بزرگ» هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن را دریافت کند؛ از دیگر آثار وی می توان به فیلم های فروشنده، گذشته، همه می دانند، درباره الی و غیره شما میتوانید نسخه قانونی این فیلم را با کیفیت اصلی از وبسایت ما دانلود و تماشا کنید.

🔸بازیگران فیلم ایرانی قهرمان

 امیر جدیدی، محسن تنابنده، سارینا فرهادی، فرشته صدرعرفایی، سحر گلدوست، احسان گودرزی و…

🔸سایر عوامل فیلم ایرانی قهرمان

امین خنکال ( دستیار فرهادی)

پریسا گرگین ( برنامه‌ریز )

محمد یمینی ( مدیرتولید)

علی قاضی ( مدیر فیلمبرداری)

هایده صفی‌ یاری ( تدوینگر)

🔸نقد و بررسی فیلم ایرانی قهرمان

فرهادی به دلیل کار تخصصی در تئاتر توانسته نویسنده و کارگردان شگفت انگیز سینمای ایران شود. نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی به صورت اختصاصی برای «فیلم تو ایرانی» نوشته شده که خواندن آن برای درک فیلم قهرمان مفید است. فیلمهایی نظیر «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» از بهترین فیلم‌های ایرانی و سینمای جهان شدند که نام اصغر فرهادی را جاودانه کردند. بعداز فیلم «همه میدانند» فرهادی اینبار با یک قهرمان، فیلمی خوب درباره صداقت و افتخار با قیمت آزادی به ایران بازگشت. استقبال از فیلم قهرمان اصغر فرهادی که سبک بازی ایرانی-فرانسوی دارد تا جایی ادامه پیدا کرد که تبدیل به برترین فیلمهای جشنواره کن 2021 شد و نشان داد یک فیلم محلی تا چقدر میتواند در سطح بین‌المللی پیش رود. زندانها از مهمترین مکانهای سینمای معاصر ایران هستند، جایی که قهرمان طبقه کارگر در آن محبوس بود، زیرا ثروتش فرو می‌ریزد و درون دنیای بدهی خود باقی خواهد ماند. رحیم «امیر جدیدی» نقش اصلی «قهرمان» است که به قید وثیقه آزاد شده و تلاش میکند تا بدهی نزول‌خوار را پرداخت نماید. لوکیشن فیلم قهرمان در شیراز است و اولین سکانس فیلم با شخصیت قهرمان فیلم اما ساده‌لوح آغاز میشود که در مقبره سلطنتی تخت جمشید اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی فیلم با برادر همسر سابقش ملاقات میکند و درمورد بازپرداخت بدهی قدیمی که بابت آن زندان رفت به بحث می‌پردازد.

🔸تصاویر فیلم ایرانی قهرمان

دانلود رایگان فیلم ایرانی قهرمان 1399 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی قهرمان 1399 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی قهرمان 1399 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی قهرمان 1399 با لینک مستقیم

🔸تیزر فیلم ایرانی قهرمان

 

🔸لینک دانلود و خرید قانونی فیلم ایرانی قهرمان 

📥 خرید قانونی فیلم قهرمان همه کیفیت ها(پیشنهادی) با ترافیک نیم بهاء

📥 دانلود قانونی فیلم قهرمان با کیفیت BLURAY با ترافیک نیم بهاء

📥 دانلود قانونی فیلم قهرمان با کیفیت HQ_1080 با ترافیک نیم بهاء

📥 دانلود قانونی فیلم قهرمان با کیفیت 1080 با ترافیک نیم بهاء

📥 دانلود قانونی فیلم قهرمان با کیفیت 720 با ترافیک نیم بهاء

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

دانلود رایگان و قانونی فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله فارسی/ زیرنویس فارسی

آخرین مطلب