دانلود قانونی سریال ایرانی آکتور 1401 قسمت 7 با لینک مستقیم

دانلود قانونی سریال ایرانی آکتور 1401 قسمت 7 با لینک مستقیم

معرفی سریال ایرانی آکتور قسمت 7 

🎬  درام، خانوادگی، اجتماعی | 1401 | بالای 13 سال | ایران | + 45 دقیقه | امتیاز 7.2 از 10

👤 بازیگران :  نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هومن برق‌نورد، مهراوه شریفی‌نیا، هانیه توسلی

👤 کارگردان : نیما جاویدی

🔸داستان سریال ایرانی آکتور قسمت 7

در قسمت هفتم سریال آکتور، علی و آلما در نقش یک زوج میانسال به سراغ زوجی می روند که می خواستند پدرشان را در قسمت VIP قرار دهند و موفق می شوند آنها را منصرف کنند و در نهایت مرتضی و علی برای یافتن فرد مورد نظر وارد خانه سالمندان می شوند. برای ...

🔸داستان اصلی سریال ایرانی آکتور

داستان سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

🔸درباره سریال ایرانی آکتور

سریال آکتور (Actor) سریالی درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1400 است؛ فیلمنامه سریال آکتور را نیز نیما جاویدی و مجید مجیدی به صورت مشترک به نگارش درآورده‌اند.

سریال آکتور نخستین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است که با حضور بازیگران مطرحی جلوی دوربین رفته است؛ جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این 2 فیلم سینمایی ساخته که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است.

جاویدی با پشتوانه ساخت ملبورن و سرخ پوست سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخ پوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

داستان سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود؛ این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال قورباغه دومین تجربه بازی در سریال را پشت سر می‌گذارد؛ احمد مهرانفر هم 6 فصل در سریال پایتخت درخشید و انبوهی تجربه در سریال نمایش خانگی دارد، زوج او در این مجموعه شبکه نمایش خانگی است و نقش‌های اصلی سریال نیما جاویدی را به عهده دارند.

اما سابقه نیما جاویدی اندک ولی درخشان است؛ نخستین فیلمش با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد؛ دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی-تاریخی سینمای ایران است.

سرخ پوست یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه 90 است؛ مجید مطلبی که سابقه همکاری مشترک با جاویدی را در تهیه و تولید فیلم موفق سرخ پوست داشته است، این‌بار هم در مقام تهیه‌کننده، سریال آکتور را تهیه‌ کرده است؛ این سریال از آذر 1400 تولید خود را آغاز کرده است.

ابتدا شنیده شد که این سریال قرار است در پاییز 1401 پخش شود، ولی شرایط اجتماعی و روند تولید، باعث شد تا این سریال از 6 بهمن 1401 روی خروجی قرار بگیرد؛ آکتور از آن دست آثاری است که به دلایل مختلف می‌تواند مخاطب را به خود جلب کند.

اولین تجربه کارگردانی جاویدی در نمایش خانگی یک سریال پر بازیگر است که با قصه‌ای جذاب می‌تواند مخاطب را تا انتها با خود همراه کند؛ کارنامه نیما جاویدی نشان داده که او با فیلمنامه‌های چفت‌وبست‌دار شروع به کار می‌کند.

پس این کار هم باید یکی از حساب‌شده‌ترین آثار نمایش خانگی باشد؛ جاویدی در سریال آکتور به سراغ یک روایت تقطیع شده رفته است و قرار است در هر قسمت غافلگیری‌های متفاوتی برای مخاطب داشته باشد که می‌توان با رمز گشایی از معماهای هر قسمت هیجان را به هفته‌های بعد موکول کرد.

این سریال تازه نمایش خانگی گروه بازیگران جذابی دارد؛ نوید محمدزاده پس از موفقیت سریال قورباغه حالا در سریال دیگر نمایش خانگی حاضر شده است و در کنار تیم جذابی پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

🔸بازیگران سریال ایرانی آکتور 

 نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و…

🔸نقد و بررسی سریال ایرانی آکتور

این سریال اولین تجربه کارگردانی جاویدی در نمایش خانگی یک سریال پر بازیگر است که با قصه‌ای جذاب می‌تواند مخاطب را تا انتها با خود همراه کند. کارنامه نیما جاویدی نشان داده که او با فیلمنامه‌های چفت‌وبست‌دار شروع به کار می‌کند. پس این کار هم باید یکی از حساب‌شده‌ترین آثار نمایش خانگی باشد. ر به سراغ یک روایت تقطیع شده رفته است و قرار است در هر قسمت غافلگیری‌های متفاوتی برای مخاطب داشته باشد که می‌توان با رمز گشایی از معماهای هر قسمت هیجان را به هفته‌های بعد موکول کرد. مجید مطلبی که سابقه همکاری مشترک با جاویدی را در تهیه و تولید فیلم موفق سرخ‌پوست داشته است، این‌بار هم در مقام تهیه‌کننده سریال آکتور را تهیه‌ کرده است.

🔸درباره کارگردان سریال آکتور

نیما جاویدی، کارگردان جوان سینما پیشتر ۲ فیلم سینمایی ساخت و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. نخستین فیلم جاویدی با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان است. دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی-تاریخی سینمای ایران است. سرخپوست یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه ۹۰ است. جاویدی با پشتوانه ساخت این دو فیلم به سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخپوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

🔸سایر عوامل سریال ایرانی آکتور

مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی/ مجری طرح: مهدی بدرلو/ برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی مردانه/ طراح صحنه: محسن نصراللهی/ تدوین: عماد خدابخش/ طراح گریم: بابک اسکندری/ موسیقی: رامین کوشا/ مدیر تولید: آرش صالحی/ طراح لباس: الهام معین/ مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده/ طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی

🔸تصویر سکانس های سریال ایرانی آکتور قسمت 7

دانلود قانونی سریال ایرانی آکتور 1401 با لینک مستقیم

🔸تصاویر برگزیده سریال ایرانی آکتور

دانلود قانونی سریال ایرانی آکتور قسمت 7 با لینک مستقیم

دانلود قانونی سریال ایرانی آکتور قسمت 7 با لینک مستقیم

دانلود قانونی سریال ایرانی آکتور قسمت 7 با لینک مستقیم

دانلود قانونی سریال ایرانی آکتور قسمت 7 با لینک مستقیم

🔸تیزر رسمی سریال ایرانی آکتور 

 

🔸بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

بیوگرافی نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است
فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران بوده که قرار بود فوتبالیست شود ولی سرنوشت مسیرش را عوض کرد و اولین بار وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها جلوی دوربین رفت و سال 1394 با بازی در فیلم ابد و یک روز به شهرت رسید و با این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین و بهترین بازیگر مکمل مرد شد
نوید محمد زاده سال 1400 با همبازیش فرشته حسینی ازدواج کرد و او به پوشش های اسپرت و رنگ های تند علاقه زیادی دارد

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

بیوگرافی هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد
فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران بوده که با تئاتر شروع کرد و با سریال میوه ممنوعه به شهرت رسید
به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد و لیلا حاتمی بازیگر مورد علاقه اش است

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

بیوگرافی هومن برق‌نورد متولد 5 دی 1348 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد
تا مقطع دیپلم رشته برق درس خوانده است، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید
هومن برق نورد چند سالیست ازدواج کرده و متاهل می باشد
شدیدا از گوشت متنفرم و عاشق میرزا قاسمی، قرمه سبزی و خورشت قیمه است و فردی بی نظمی میباشد

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

بیوگرافی مهراوه شریفی‌نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است
فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر بوده که از 8 سالگی بازیگری را آغاز کرد و سال 1387 با سریال روز حسرت دیده شد
در ادامه با سریال کیمیا به شهرت رسید و حالا از طرفداران شدید پرسپولیس بوده و برنامه نود را خیلی دوست داشت و عاشق کتاب خواندن، آشپزی، گیتار زدن و موسیقی می باشد

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

بیوگرافی احمد مهرانفر متولد 10 خرداد 1354 در کاشان، بازیگر است
فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران بوده که از تئاتر شروع کرد و با سری سریال پایتخت به اوج شهرت رسید
احمد مهرانفر وقتی 43 ساله بود با خانم مونا فائزپور (مدل) ازدواج کرد و صاحب فرزند پسر میباشد و در این مجموعه هم با همسرش همبازی می باشد
عاشق نوشتن بوده و شخصیت آرام ، ساکت و کم حرفی دارد

🔸لینک دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی آکتور قسمت 7 

📥 دانلود تمامی قسمت های سریال آکتور

 📥 خرید قانونی سریال آکتور قسمت 7  همه کیفیت ها(پیشنهادی) با ترافیک نیم بهاء

📥 دانلود قانونی سریال آکتور قسمت 7  با کیفیت BLURAY

📥 دانلود قانونی سریال آکتور قسمت 7  با کیفیت HQ_1080

📥 دانلود قانونی سریال آکتور قسمت 7  با کیفیت 1080

📥 دانلود قانونی سریال آکتور قسمت 7  با کیفیت 720

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

دانلود رایگان و قانونی فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله فارسی/ زیرنویس فارسی

آخرین مطلب