دانلود رایگان فیلم ایرانی هاری با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی هاری با لینک مستقیم

معرفی فیلم ایرانی هاری Rabidity

🎬  اکشن ، جنایی | 1397 | بالای 13 سال | ایران | 79 دقیقه

👤 بازیگران : علیرضا کمالی، جمشید هاشم پور، میلاد کی مرام

👤 کارگردان : امیراحمد انصاری

🔸داستان فیلم ایرانی هاری

 در فیلم هاری من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی… هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو کوچه هایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه…

🔸درباره فیلم ایرانی هاری

 فیلم Rabidity محصول کشور ایران و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Amir Ahmad Ansari در سال 1397 ساخته شده است. در فیلم هاری بازیگرانی چون علیرضا کمالی، جمشید هاشم پور، میلاد کی مرام، مینا ساداتی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

📥 خرید قانونی فیلم هاری همه کیفیت ها(پیشنهادی) با ترافیک نیم بهاء

📥 دانلود فیلم هاری با کیفیت HQ_1080

📥 دانلود فیلم هاری با کیفیت 1080

📥 دانلود فیلم هاری با کیفیت 720

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

دانلود رایگان و قانونی فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله فارسی/ زیرنویس فارسی

آخرین مطلب